Læst på 2 minutter

Hvad siger vores kunder egentlig om os?

Vi stræber efter at gøre frokostpausen til dagens højdepunkt med vores fleksible frokostordning. Vores mission er at levere lækre, sunde og varierede måltider, som gør frokosten til en god oplevelse for alle på arbejdspladsen. Men i stedet for at tage vores ord for det, synes vi, det er bedst at lade vores kunder tale for os. De er trods alt dem, der dagligt nyder godt af vores service, og deres feedback er det bedste bevis på den forskel, vi kan gøre.

I denne måned har vi haft fornøjelsen af at tale med vores kunde Plutonic Media, et digitalt marketing bureau der specialiserer sig i e-commerce vækst og hjælper med at maksimere forretnings potentiale.

Læs med nedenfor, hvis du vil høre, hvad de mener om able®, og hvordan vi har påvirket deres arbejdsdag og kultur.

________________________________________________________________________________________

Kan du starte med at fortælle lidt om dig selv – hvad hedder du, hvilken virksomhed arbejder du for, og hvad er din rolle er der?

Jacob Gamby, jeg sidder som senior konsulent i Plutonic Media. Jeg arbejder med både Google Ads og SEO, hvor jeg hjælper forskellige typer af virksomheder med at blive mere synlig på Google. 

Hvordan hørte du først om able®, og hvorfor valgte i able® som jeres frokostleverandør?

Vi stod og skulle bruge en fast frokostordning og undersøgte diverse muligheder, og endte ultimativt med at vælge able. Den primære årsag var fleksibiliteten i at kunne skifte køkkener løbende. 

Hvordan oplever I variationen og kvaliteten af de måltider, I får leveret fra able®

Vi har prøvet en del køkkener efterhånden, og kvaliteten er altid rigtig høj, hvilket er et stort plus.

Variationen er super, der er altid en fiskedag, kagedag og vegetar alternativer. Men variationen ved at kunne skifte køkkener er klart den største styrke. 

Har able® – eller blot dét at have en frokostordning – påvirket jeres arbejdspladskultur eller måden, I samles på som team i frokostpausen?

Det har klart haft en positiv effekt på måden vi samles på om frokosten. Før spiste folk lidt sporadisk, hvor nu samles alle når frokosten kommer, ved 11-tiden. Bare det at alle spiser det sammen, giver lige pludselig noget at snakke om.

Hvordan har I oplevet able®’s evne til at tilpasse frokostordningen, så den imødekommer jeres medarbejderes præferencer og specifikke diætbehov?

Denne del af frokostordningen er nok den mest undervurderede. Specielt i ferieperioder er det en gamechanger, at vi med kort varsel kan tilpasse antal kuverter. En ting er det økonomiske perspektiv, men også ift. potentielt madspild 

Hvilken del af able®’s service har overrasket jer mest, enten positivt eller uventet?

Hvor hurtigt og gnidningsfrit det er at skifte køkken

Kan du beskrive en specifik oplevelse, der bekræftede for jer, at able® var det rette valg?

Kundeservice – Det er uundgåeligt, at der kan ske fejl med leveringen. Første gang det skete reagerede kundeservice virkelig hurtigt og fixet problemet.

Hvad ville du sige til en anden virksomhed, der overvejer at skifte til able® som deres frokostleverandør?

Jeg vil anbefale dem at prøve det. Fordi det er først når man prøver det, at det rigtig går op for en, hvor smart konceptet er, og hvor godt det fungerer i realiteten.

Relaterede indlæg

Gør som +500 andre virksomheder.
Få en frokostordning fra able®

Tilbuddet er gratis og uforpligtende.