Hvad siger kunderne?
Hvordan ser en frokostordning med able® egentlig ud i praksis? Hvad betyder det at have en fast kontaktperson, adgang til over 30 forskellige køkkener og muligheden for at skræddersy løsningen til netop jeres virksomhed? Det har vi bedt nogle af vores kunder svare på.
For os handler frokost ikke kun om mad – det handler om at gøre arbejdsdagen lettere, skabe glæde i hverdagen og fjerne unødvendig administration. Derfor har vi bygget en løsning, der er fleksibel, nem at tilpasse og fulgt op af personlig service.
Men det vigtigste er, hvordan det hele fungerer ude hos jer. Derfor har vi interviewet nogle af de virksomheder, vi samarbejder med – fra mindre kontorer til store organisationer – om deres erfaringer med able®. De fortæller bl.a. om:
– En frokost, som medarbejderne faktisk glæder sig til
– Et samarbejde, hvor der bliver lyttet og fulgt op
Vi håber, du har lyst til at læse med og få et ærligt indblik i, hvordan able® opleves fra kundernes perspektiv.