Dét siger vores kunder Dét siger vores kunder

Dét siger vores kunder

Hvad siger kunderne? Hvad siger kunderne?

Hvad siger kunderne?

Hvordan ser en frokostordning med able® egentlig ud i praksis? Hvad betyder det at have en fast kontaktperson, adgang til over 30 forskellige køkkener og muligheden for at skræddersy løsningen til netop jeres virksomhed? Det har vi bedt nogle af vores kunder svare på.

For os handler frokost ikke kun om mad – det handler om at gøre arbejdsdagen lettere, skabe glæde i hverdagen og fjerne unødvendig administration. Derfor har vi bygget en løsning, der er fleksibel, nem at tilpasse og fulgt op af personlig service.

Men det vigtigste er, hvordan det hele fungerer ude hos jer. Derfor har vi interviewet nogle af de virksomheder, vi samarbejder med – fra mindre kontorer til store organisationer – om deres erfaringer med able®. De fortæller bl.a. om:

– En frokost, som medarbejderne faktisk glæder sig til
– Et samarbejde, hvor der bliver lyttet og fulgt op

Vi håber, du har lyst til at læse med og få et ærligt indblik i, hvordan able® opleves fra kundernes perspektiv.

"Det fungerer bare" – derfor valgte Plutonic Media able® "Det fungerer bare" – derfor valgte Plutonic Media able®

“Det fungerer bare” – derfor valgte Plutonic Media able®

For Jacob Gamby og teamet hos Plutonic Media var fleksibilitet og kvalitet nøgleordene, da de skulle vælge frokostordning. Læs, hvordan able® har samlet teamet omkring frokosten og gjort hverdagen lettere med en løsning, der kan tilpasses fra dag til dag.

Læs mere her
"Frokosten samler os som team" – Hairlust om deres oplevelse med able® "Frokosten samler os som team" – Hairlust om deres oplevelse med able®

“Frokosten samler os som team” – Hairlust om deres oplevelse med able®

Hos Hairlust har frokostpausen fået en ny betydning. For Alexa Kemp og hendes kolleger har able® ikke bare gjort hverdagen nemmere – frokostordningen har også styrket fællesskabet og skabt plads til mere ro og nærvær i en travl arbejdsdag.

Læs mere her
“Vi var groet fast i vores gamle løsning – med able® fik vi frihed og forandring” - Fellowmind om deres oplevelse med able® “Vi var groet fast i vores gamle løsning – med able® fik vi frihed og forandring” - Fellowmind om deres oplevelse med able®

“Vi var groet fast i vores gamle løsning – med able® fik vi frihed og forandring” – Fellowmind om deres oplevelse med able®

Mikael og hans kolleger i IT-virksomheden ønskede en mere alsidig frokostordning med fleksibilitet og valgmuligheder. Efter et godt første møde med able®’s sælger, var de solgt – og i dag nyder de både en bedre salatbar, smidig service og færre madrelaterede frustrationer i frokostpausen.

Læs mere her
“Alle køkkener er gode – og det er fantastisk, at vi selv kan vælge og skifte efter behov” – Skanderborg Forsyning om deres frokostordning med able® “Alle køkkener er gode – og det er fantastisk, at vi selv kan vælge og skifte efter behov” – Skanderborg Forsyning om deres frokostordning med able®

“Alle køkkener er gode – og det er fantastisk, at vi selv kan vælge og skifte efter behov” – Skanderborg Forsyning om deres frokostordning med able®

I en travl hverdag hos Skanderborg Forsyning er det guld værd med en frokostordning, der bare fungerer. Med able® har de fået frihed til at vælge mellem flere køkkener, fleksibilitet ved ferie og ændringer – og en frokost, som kollegerne samles om og glæder sig til hver dag.

Læs mere her