Sammen udgør vi able teamet

Er du nysgerrig på hvem det er, som tager telefonen når du ringer? Vil du gerne lige se hvem ham sælgeren er som ringede? Eller er du bare interesseret i at forstå virksomhedsstrukturen? Så kan du møde hele able teamet lige her.

Hold musen over billederne, og se hvad der sker.

Theresa Kvan Mortensen Theresa Kvan Mortensen
Theresa Kvan Mortensen Theresa Kvan Mortensen

Theresa Kvan Mortensen

Customer Care

care@able.dk

+45 39 20 97 00

Tina Vanting Tina Vanting
Tina Vanting Tina Vanting

Tina Vanting

Customer Care

care@able.dk

+45 39 20 97 00

Soli Langhoff De Thurah Soli Langhoff De Thurah
Soli Langhoff De Thurah Soli Langhoff De Thurah

Soli Langhoff De Thurah

Office Manager

care@able.dk

+45 39 20 97 00

Karina Sauvstrup Jacobsen Karina Sauvstrup Jacobsen
Karina Sauvstrup Jacobsen Karina Sauvstrup Jacobsen

Karina Sauvstrup Jacobsen

Customer Care

care@able.dk

+45 39 20 97 00

Anne Klitkou Anne Klitkou
Anne Klitkou Anne Klitkou

Anne Klitkou

Customer Care

care@able.dk

+45 39 20 97 00

Nanna Riis Svenningsen Nanna Riis Svenningsen
Nanna Riis Svenningsen Nanna Riis Svenningsen

Nanna Riis Svenningsen

Customer Care

care@able.dk

+45 39 20 97 00

Karen-Marie Munk Kristensen Karen-Marie Munk Kristensen
Karen-Marie Munk Kristensen Karen-Marie Munk Kristensen

Karen-Marie Munk Kristensen

Customer Care

care@able.dk

+45 39 20 97 00

Monica Eikers Monica Eikers
Monica Eikers Monica Eikers

Monica Eikers

Customer Care

care@able.dk

+45 39 20 97 00

Søren Pedersen Søren Pedersen
Søren Pedersen Søren Pedersen

Søren Pedersen

Customer Joy

sp@able.dk

+45 53 50 07 03

Karsten Hansen Karsten Hansen
Karsten Hansen Karsten Hansen

Karsten Hansen

Customer Joy

kh@able.dk

+45 29 91 19 75

Zenia Grønborg Zenia Grønborg
Zenia Grønborg Zenia Grønborg

Zenia Grønborg

Customer Joy

zgr@able.dk

+45 60 88 65 69

Christina Søegaard Damm Christina Søegaard Damm
Christina Søegaard Damm Christina Søegaard Damm

Christina Søegaard Damm

Customer Joy

csd@able.dk

+45 31 72 05 30

Ken Bindner Ken Bindner
Ken Bindner Ken Bindner

Ken Bindner

Salgsdirektør

kb@able.dk

+45 31 15 53 82

Nichlas Christian Steglich Nichlas Christian Steglich
Nichlas Christian Steglich Nichlas Christian Steglich

Nichlas Christian Steglich

Marketing Wizard

ns@able.dk

Mikael Nielsen Mikael Nielsen
Mikael Nielsen Mikael Nielsen

Mikael Nielsen

COO

mn@able.dk

Peter Dahm Frederiksen Peter Dahm Frederiksen
Peter Dahm Frederiksen Peter Dahm Frederiksen

Peter Dahm Frederiksen

CEO

pdf@able.dk


Hvem er menneskerne bag able?

able teamet består af forskellige afdelinger med forskellige funktioner. Måske du allerede er bekendt med et eller flere ansigter her på siden – hvis ikke, så kan du her møde os som du mailer og snakker med.

De forskellige afdelinger hos able, er med at til sikre, at du får den bedste samlede frokostoplevelse som muligt. Vi samarbejder på kryds og tvær for at gøre det nemt for dig som frokostansvarlig og frokostnydende at være kunde hos os. able teamet er her for dig.

Customer care

Customer care er able’s kundeservice team, som hver dag sidder klar på telefonerne. De hjælper dig hvis der skulle opstå fejl, forsinkelser eller andet. De agerer bindeled mellem dig som kunde og køkkenerne.

Customer Joy

Har din virksomhed flere end 20 ansatte, bliver du automatisk tilknyttet en Customer Joy hero. Hos able hjælper customer joy dig med at skabe tryghed og sikkerhed i, at du altid har det køkken der passer bedst til din virksomhed og jeres behov.

Salg

Har du mødt en af vores skarpe sælgere? Det er nemlig dem der lytter til dig, møder dig og hjælper dig med at finde lige præcis den frokostordning som passer bedst til jer. De følger dig hele vejen, så du med tryghed og ro, kan introducere jeres nye frokostordning til virksomheden.

Marketing

Marketing hos able har flere funktioner. herunder er det bla at vedligeholde hjemmesiden, og sikre at den information du søger, den altid er tilgængelig. Vi sørger også for at designe, skrive og bestille flotte brochure, producere spændende nyhedsbreve, sørge for at vi ligger højt på Google så du altid kan finde os, og ikke mindst skabe og dele interessant indhold på sociale medier som Facebook, Linkedin og Instagram.

Office Manager

Vores Office manager hos able, er med til at skabe de perfekte rammer på kontoret på Holmen. Hun giver vores planter kærlighed og vand, hun sørger for at alle kollegaerne aldrig går tørstige eller snacken rundt på kontoret, hun skaber hyggeligt og trygge rammer, hun arrangerer fester, og sikrer at der altid er en lille fødselsdagsgave, når en kollega skal fejres. Alt sammen med til at able kontoret er et rart sted at være.

Sammen udgør vi able teamet

Vi glæder os meget til at hjælpe dig og dine kollegaer, med en frokostordning ud over det sædvanlige.

Vil du læse mere om able?

Læs historien om able