Danmarks måske sødeste customer care sidder klar ved telefonen alle hverdage mellem kl. 8.00 og 15.00 Danmarks måske sødeste customer care sidder klar ved telefonen alle hverdage mellem kl. 8.00 og 15.00

Danmarks måske sødeste customer care sidder klar ved telefonen alle hverdage mellem kl. 8.00 og 15.00

Kontakt able på: 39209700

Eller send os en mail på care@able.dk

Vil du tale med en medarbejder fra able? Vores Customer Care sidder klar ved telefonen alle hverdage mellem kl. 8.00 og 15.00. Når du ringer til os, svarer vi altid inden for kort tid, og hvis du skriver en mail inden kl. 14.00, besvarer vi den samme dag. Du er mere end velkommen til at kontakte os, hvis du har spørgsmål til bestillingen, spørgsmål vedr. allergener, eller hvis der er noget helt tredje vi kan gøre for dig. Kontakt able når tvivlen opstår, vi er her for at hjælpe dig og dine kollegaer.

Du behøver ikke tænke på, hvilket køkken maden kommer fra, eller hvilken kurer, der bringer den ud. Vi taler altid både din sag og smag over for køkkener og kurerer. Det betyder, at hvis der skal gives feedback til køkkener, så håndterer vi det, så du kan nyde frokosten med god samvittighed. Du behøver altså ganske enkelt ikke gøre andet end at sætte dig til bords og nyde din frokost sammen med kollegaerne. Vi er intet mindre end Danmarks sødeste kundeservice, hvis vi selv skal sige det. Ring til os eller send en mail – så sidder vi klar.

Kontakt os – able® – Frokostordninger for virksomheder

Du ringer bare!

Karen-Marie, Customer Care

Vil du møde able teamet?

Vi inviterer dig et smut indenfor, hvor du kan møde hele able teamet. Customer care er der til at tage telefonen når du ringer, og sidder altid klar ved tasterne, når mails med spørgsmål når frem til indbakken. Men har du mødt/set hvem der ellers arbejder hos able? able teamet består nemlig af en masse passionerede mennesker, der alle arbejder for at du får den bedste frokostoplevelse muligt.