“Vi var groet fast i vores gamle løsning – med able® fik vi frihed og forandring” – Fellowmind om deres oplevelse med able®

Vi har haft fornøjelsen af at tage en snak med Mikael, der arbejder som Office Manager i Fellowmind, en IT-virksomhed med speciale i Microsoft Cloud-løsninger og digital transformation.
Han fortæller om, hvorfor de valgte at skifte frokostleverandør, hvad der skilte able® ud fra mængden, og hvordan en mere fleksibel frokostordning har gjort hverdagen lidt nemmere for både ham og kollegerne.
Vil du starte med at introducere dig selv og din virksomhed – hvad laver I, og hvordan ser jeres hverdag ud?
Jeg hedder Mikael og er Office Manager. Vi er en IT-virksomhed, der arbejder med Microsoft Cloud-løsninger og hjælper andre virksomheder med at blive mere digitale samt optimere og udnytte de digitale ressourcer, der findes, for at bringe deres virksomhed frem i den teknologiske verden.
Hvad var I på udkig efter i en frokostløsning, da I først begyndte at undersøge markedet?
Helt banalt – en løsning, hvor vi kunne få en mere alsidig salatbar, hvor kollegaer selv kunne blande. Og så var vi groet fast i den daværende ordning og trængte til forandring generelt.
Hvor længe har I haft frokostordning hos able?
Ca. 1 år.
Kan du huske, hvad der gjorde, at I tænkte “det her er anderledes” ved able®?
Hmm… de første 30 sekunder med jeres sælger (he he) – vi var på bølgelængde.
Var der noget, der gjorde jer i tvivl undervejs – og hvordan blev det afklaret?
Ikke som jeg husker det, nej… Men generelt er der mange om buddet, når det gælder frokostordninger, så man er altid lidt tilbageholdende ved første møde.
Hvad betyder det for jer, at I kan vælge mellem forskellige køkkener?
Det er en kæmpe frihed. Vi har til dags dato prøvet to køkkener og er tilfredse med hele processen omkring skift og udvalget
Hvordan oplever I fleksibiliteten – f.eks. i forhold til ferieperioder, særlige behov eller ændringer i antal?
Spot on.
Hvordan har frokostordningen påvirket jeres måde at være sammen på som kolleger?
Hmm… måske ikke direkte, men indirekte har det fjernet ”madstøj”, da omdrejningspunktet ikke altid er ”udfordringerne” med maden i den daglige samtale.
Hvordan har jeres oplevelse været med kundeservice og kontaktpersonerne hos able®?
Spot on! Og god.
Tusind tak til Mikael for at dele sine erfaringer! En fleksibel og velsmagende frokostordning kan være med til at fjerne praktiske benspænd i hverdagen og skabe mere ro og fokus på det, der virkelig tæller – både for medarbejdere og for kulturen på arbejdspladsen.
Holder jeres virksomhed til i Aarhus-området – og overvejer I at få en frokostordning, der passer til jeres behov og ønsker? Hos able® står vi klar til at hjælpe. Få et uforpligtende tilbud her – og oplev forskellen selv. Udforsk vores køkkener i Aarhus her, og tag det første skridt mod en ny frokostordning med et uforpligtende tilbud her.